Lipan Gergasi Membunuh Ular (Foto + Video)

| April 7, 2012
 

Melayukini.net - Lipan Gergasi Membunuh Ular (Foto + Video) | Jika sebelum ini kami ada berkongsi dengan anda tentang seekor labah-labah yang cuba membunuh seekor ular (LINK), tetapi kali ini seekor lipan yang luar biasa bertindak membunuh ular. Bukan calang-calang lipan kerana ia mempunyai saiz yang sangat besar dan berbisa.  Jangan lupa tengok video di atas ini bagi membuktikan tentang kesahihan artikel ini. Menurut sumber, video ini diambil di sebuah kebun di kawasan Penang. Sumber juga mengatakan mereka terjumpa seekor lipan gergasi yang sedang membunuh seekor ular. Lipan gergasi ni sepanjang 60cm.

Melayukini.net - Fuh, sangat berbahaya lipan ini. Jika dia mampu menundukkan seekor ular yang berbisa. Apatah lagi ia mampu menyerang manusia bila-bila masa sahaja. Sungguh menakutkan, minta dijauhkan daripada haiwan ini.

P.S. I – Cara RawatanResdung Moden. Berkesan!
P.S. II – Top 20 Orang Paling Kaya di Malaysia 2012
P.S. III – Menakjubkan!!! Saintis temui tasik ais batu gergasi di Planet Marikh. Jom tengok!

Sumber: Macamnilah Kita | Koleksi Luar Biasa Dan Pelik Melayukini.net

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Carian kata kunci paling popular:

  • lipan gergasi membunuh ular
  • ular gergasi
  • ular gergasi menakutkan
 

Tags: , , , , , , , , , , , , ,

Category: Luar Biasa dan Pelik

About the Author ()

Dunia ini ibarat pentas. Kita adalah pelakonnya. Maka berlumba-lumbalah beramal supaya hidup bahagia di dunia dan akhirat.

Comments (3)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. cik cahaya says:

    kesian lah kt ular tu…. xbole ke slmtkn ular 2.. xde prikemanusiaan btul…. tu lah mnusia….

  2. skylink says:

    puii!!.. jgn le nk tipu org, kata lipan gergasi konon, kalau camtu lalat yg terbang kat sebelah td pun lalat gergasi jg ler. banyak ler kau punya gergasi, kat gambar tu pun ada lipan atas astray(tempat bekas abu rokok)besar mna lah sgt astray tu.. 60cm panjang konon..10cm tu ada la,saiz biasa saja.. owh…ingat bergelut dengan ular tu,besar le, mcm le ular tu lahir(menetas) terus besar panjang… malas lah nak kata, budak darjah 1 pun tau membezakannya

  3. Fazrill says:

    Kesian la ular tu .. Kalau aku , dah mati dah lipan tu .. anak ular kot . bagi la peluang hidup ..