Gambar Manusia Tanpa Kepala (Seram!)

| March 7, 2012
 

Gambar Manusia Tanpa Kepala (Seram!) | Sebelum ni kita pernah dipaparkan dengan berita misteri kepala terbang yang menggemparkan (LINK) alam siber. Baru-baru ini sebuah gambar yang agam menakutkan telah diambil oleh sekumpulan remaja yang berlatar belakangkan bangunan kuil mirip candi dan pura. Kemungkinan besar tempat kuil itu ialah salah satu tempat pelancongan di Indonesia. Dalam gambar tersebut pada bahagian sisi kiri terdapat seorang manusia tanpa kepala yang hanya berbaju dan berseluar corak atau seperti sarung yang bercorak. Gambar seram ini juga sehingga kini masih belum diketahui kesahihannya adakah ia betul atau disebaliknya. Gambar manusia tanpa kepala ini telah tersebar luas di BlackBerry Messenger di Makassar, Sulawesi Selatan. Jom tengok gambar seram lelaki tidak berkapala ni. Siapakah gerangan lelaki tanpa kepala tersebut?




Sumber: Edisi Kini | Layari Cerita Seram Informasi Malaysia Kini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Carian kata kunci paling popular:

  • foto manusia tanpa kepala
  • gambar seram facebook
 

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Category: Luar Biasa dan Pelik

About the Author ()

"Bacalah dengan menyebut nama Tuhanmu yang menciptakan." (Surah Al-‘Alaq 96: 1)

Comments (18)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. misss jjjjj says:

    hantu skang dh pandai pkai t-shirt huhuhu

  2. nila says:

    edit kot..

  3. orang minyak says:

    bukan ade rambut ke tuh?
    org tuh pndang bawah.. eh mcm2 lah

  4. Temah says:

    Ada lah kepala tu, dia tunduk kan tu? Amende lah benda macam ni pun nak gempar sangat.

  5. asda says:

    hEDIT je tuuu

  6. iza says:

    hok alohhh…..

  7. nin says:

    ish .org tu tunduk .bangunan itam kat blakang tu mybe sme ngn wrna rmbut .ce tgok btol2 ..(=_0)

  8. secret says:

    aalah die ngah tunduk x cye cbe ngok tol tol

  9. no name says:

    pix edit..huh

  10. ilham rahman says:

    aaah,bohong tuh kok ad rmbut dblkng orng yg baju warn biru

  11. fadil says:

    cuma editan aj tu..

  12. MR Abu says:

    Gambar org yg xder kepala tuh rasanya kepala dia menunduk ke bwh dan kebetulan lensa kamera hanya ‘shot’ sebahagian jerr. aku tgk pon xrasa seram hukhuk

  13. iwan says:

    seluar pun dia tak pakai jga…..cuba perhatikan gambar tu betul2….ni mcm patung yg ada dekat kedai jahit pakaian ja nie….hahaha

  14. iwan riduan says:

    seluarpun dia tak pakai,cuba perhatikan betul2 gambar tu…..nie macam patung yang ada dekat kedai jahit pakaian ja……huhuhu

  15. Bibi lyana says:

    No komen la sbb skrg ni da t,lampau canggih…

  16. betul tak betul says:

    Aku rasa ini gmbr edit la. Org yg ambil gmbr tak psaan ke?aku dah smpi tmpi ni. ini candi borobudur jawa tengah indonesia. atau badan org tu kotor. sbb tu benda2 mcm tu menjelma. Apa2 pun wallahualam

  17. onot says:

    itu hantu orang malingsia

  18. jay says:

    sepertinya lokasi candi itu di BOROBUDUR, Jawa Tengah, Indonesia.lokasi dekat rumah saya.

    setiap tourist yang datang ke Borobudur akan di beri kain Batik untuk dipakai tourist di ikat di pinggang sebagai cara menjaga warisan budaya Indonesia bahwa Batik adalah ASLI Indonesia ,

    pasal hantu tanpa kepala sudah di pastikan editan. photoshop