Majlis Perkahwinan Imam Muda Hassan Dan Ulfah (7 Gambar)

| February 28, 2012

Melayukini.net – Majlis Perkahwinan Imam Muda Hassan Dan Ulfah (7 Gambar) | Tidak lama dulu, Ally Iskandar menamatkan zaman bujangnya dengan gadis pilihan hatinya (Gambar Eksklusif Perkahwinan Ally Iskandar dan Farah Lee (LINK)). Kini giliran Imam Muda Hassan pula mengikut jejak langkah Ally Iskandar. Dalam majlis perkahwinan Imam Muda Hassan ni, sekali tengok, selain dari perkahwinan seorang peserta Imam Muda, tiada apa yang istimewa pada majlis perkahwinan ini. TETAPI, bila dilihat cara perkahwinan ini dijalankan, penulis terasa ingin memuji. Selain dari aurat yang terjaga, korang perasan tak, pengantin perempuan mengenakan pakaian pengantin bertudung labuh. Corak dan rekaan baju pengantin tu pun tampak cantik. Tiba-tiba nak tanya, kat mana eh nak tempah pakaian pengantin macam tu? Adik ipar nak kahwin tak lama lagi, boleh la nak suggest pakaian yang macam tu. Ramai orang kutuk sana sini tentang cara perkahwinan Melayu di Malaysia dijalankan tetapi tidak pula mendatangkan alternatif. Dan majlis perkahwinan Imam Muda Hassan dan isterinya Ulfah ni telah memberikan jawapan kepada kita semua. Berikut merupakan gambar-gambar dalam majlis perkahwinan Imam Muda Hassan dan pasangannya.







Lagi Maklumat Tentang Perkahwinan

1. Bakal Pengantin – 10 Kemungkaran & Bidaah Dalam Majlis Kahwin Melayu
2. Soal Kahwin – 8 Perkara Bidaah Dalam Perkahwinan Melayu
3. Hukum Bersanding Dalam Islam
4. Hukum Buat Pinjaman Untuk Berkahwin
5. Ustaz Azhar Idrus – Makan Kenduri Kahwin Tanpa Di Undang

Sumber Gambar: Beautifulnara | Layari Artikel Perkahwinan Informasi Malaysia Kini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Carian kata kunci paling popular:

  • gambar jubah pengantin
  • imam muda hassan
  • baju pengantin imam muda
  • pengantin bertudung labuh
  • majlis perkahwinan secara islamik
  • jubah pengantin tudung labug
  • jubah kahwin
  • jubah imam muda hassan
  • imam muda hassan dan isteri
  • Gambar pengantin bertudung labuh

Tags: , , , , , , , , , , , , , , ,

Category: Hiburan

About the Author ()

"Bacalah dengan menyebut nama Tuhanmu yang menciptakan." (Surah Al-‘Alaq 96: 1)

Comments (4)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. ABDULRAHMAN says:

    NI YG TBAIK…..

  2. kina says:

    subhanallah.. cantiknye… <3

  3. anna says:

    Sangat menyejukkan hati

  4. zrollz says:

    Alhamdulillah.perkahwinan Terbaik pada tahun ini.semoga kekal ke akhir hayat..