Lelaki Kejam Potong Kepala Kucing (Ngeri!)

| February 24, 2012

Melayukini.net – Lelaki Kejam Potong Kepala Kucing (Ngeri!) | Entah apa punya penyakit otak, lelaki kejam dalam gambar ini dilihat memegang kepala kucing yang sudah dipenggal. Tidak banyak yang diketahui mengenai perilaku atau lelaki itu, namun apa yang pasti ini satu perbuatan yang amat zalim sekali.

Di mana sekali pun pelakunya berada, sepatutnya tindakan tegas diambil ke atasnya, kerana ini perbuatan yang tidak boleh diterima akal. Bagaimana seseorang tergamak bertindak begitu zalim terhadap haiwan kucing yang comel camtu? (Pautan berkenaan – Gambar kucing comel tidur (LINK)). Jom kita lihat kekejaman lelaki China ini memotong kepala seekor kucing. P/S: Sebagai khalifah di muka bumi ini, tidak patut bagi seorang manusia itu berlaku kejam kepada makhluk Allah yang lain seperti ini. Semoga Allah membuka pintu hatinya untuk mendapat pencerahan.




Sumber: Oh Syok via MyNewsHub | Layari Berita Luar Biasa Informasi Malaysia Kini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Carian kata kunci paling popular:

  • potong kepala kucing
  • dera kucing
  • kucing potong
  • Lelaki dera kucing masuk neraka
  • potong kepala manusia
  • potong kucing

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Category: Luar Biasa dan Pelik

About the Author ()

"Bacalah dengan menyebut nama Tuhanmu yang menciptakan." (Surah Al-‘Alaq 96: 1)

Comments (11)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. Cloudz says:

    WHAT THE —-
    gile OwO
    nmpak cm org cine >,>

  2. tuan says:

    nak imagin jap kalau kucing tu pulak buat kat dia macam tu….

  3. ejja says:

    if you do the that,u will get that…and u fell how torture that cat felt…

  4. cik alynn says:

    kesian kat kucing tuu ..

  5. Pasca Perang says:

    Jika dilihat dari sudut kehidupan masyarakat di malaysia kuching adalah haiwan perliharaan untuk dibelai dan disayangi, bagi sesetengah penduduk dunia terutama negara yang pernah mengalami peperangan yang panjang seperti Vietnam, kuching adalah salah satu diet makanan mereka, bagi kita memanglah nampak zalim bila kucing dijadikan makanan, biasanya bila kuching telah tua atau tidak menarik utk dipelihara mereka buang merata2 tanpa diberi makanan akan, pada saya daripada kucing terbiar sengsara berkeliaran tanpa diberi makan diluar sana, ada baiknya juga ia dimakan olih manusia yang mahukannya.

  6. lollii says:

    kucing tu kiut,bagilah aku je……x pyhlah nk buat bende x masuk akal!!!
    CINA BABI!!

  7. ABC says:

    biasenye org2 cine je buat keje mcm ni …

  8. Xeno29 says:

    lg elok biar die terbiar dr dimakan manusia..kucing bole survive even die terbiar…tnggu jela yg aniaye kucing ni..die akn rase balik nati cmner die wat kt kucing tu… sabar jela ak tngok gmbar tu..haizz..

  9. syafiq predator says:

    chinat gile nk mampus ke

  10. rosszaleeya says:

    oh shitttt

  11. trouble says:

    haih… ni yg x blh ni… klau aku dpt org… aku potong ko punye k*n*k…. bagi anjing makan