Isu Syria – Video Kepala Budak Dipenggal (Kejam!)

| February 15, 2012

Isu Syria – Video Kepala Budak Dipenggal (Kejam!) | Umum mengetahui, Syria telah dilanda kezaliman yang terbuka apabila pemerintahan Bashar Asad telah berlaku kejam dengan membunuh beribu-ribu rakyat Syria tanpa belas kasihan (LINK – 40000 Rakyat Mati Dibunuh Pemerintah Syria (Kejam!)). Terbaru, seorang budak perempuan telah dipenggal kepalanya oleh regim Bashar Asad dan kekejaman ini telah mendatangkan kemarahan antarabangsa.

Di atas merupakan video yang dirakamkan oleh seorang rakyat Syria berkenaan wajah kanak-kanak yang baru berusia 6 bulan yang dibunuh kejam oleh rejim Bashar Asad. Arwah Marwa Adil Bahar ini mati disembelih oleh Rejim Bashar Asad sehingga terpenggal kepala kanak-kanak tersebut. Video ini diambil selepas arwah dimandikan dan sedang dikafankan sebelum dikebumikan. Tidak boleh dibayangkan sesiapa yang melihat video ini tapi masih tidak mampu menitiskan air mata melihat kezaliman yang tidak berperikemanusiaan ini. Di bawah ini ada lagi video kanak-kanak yang dipenggal oleh regim Syria Bashar Asad. Wallahul musta’an.



Sumber: Harian Metro Online | Layari Berita Luar Negara Menarik Informasi Malaysia Kini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Carian kata kunci paling popular:

  • syria potong kepala
  • budak perempuan
  • gambar budak mati dibunuh
  • kepala disembelih
  • perang syria
  • potong kepala

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Category: Luar Negara

About the Author ()

"Bacalah dengan menyebut nama Tuhanmu yang menciptakan." (Surah Al-‘Alaq 96: 1)

Comments (12)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. Muhammad Ezanie says:

    pergh.. dh mcm israel je..

  2. Tu la pasal.. Kejam gile orang Syiah tu..

  3. incik says:

    aduyai.. sayu sangat tengok jenazah budak ni, sedih betul..

  4. myra says:

    alfatihah

  5. Alf Gunners says:

    terus ke syurga anak ini

  6. syawal mohd says:

    wajah ahli syurga
    insyaallah…
    al fatihah untuk arwah

  7. Uda says:

    Bila dah taksub dengan pemimpin, macam tu lah jadi nya!

  8. so-sakkuna says:

    org yg buat tuh tak tau nak lebel pa dh bodoh, bangang, binatang kejam… sampai hati dia buat kat bdk kecik comey cmtu….

  9. sarah umairah says:

    tanda2 dunia nak kiamat.. disebabkan kekejaman puak syiah ni, org kafir anggap Islam nie kejam.. bila lah org kafir ni nk tau mcm mana Islam tu sebenarnya…

  10. botakr6 says:

    Bukan nie gmbr sblm unrest syria ke???

  11. Chubbychic says:

    YA ALLAH..sudah tak ada hati kah mereka??? tolong lindungi mereka yang tidak bersalah..tempatkan mereka di dalam perlindungan-MU..sungguh hanya KAU lah sebaik-baiknya pelindung.

  12. mardiyanto says:

    sahid ..sahid…sahid..surga tlah menanti…