Gambar Proton Waja Modified R3 MME Hitam (Mengancam!)

| November 2, 2011

Gambar Proton Waja Modified R3 MME Hitam (Mengancam!) | Assalamualaikum dan salam sejahtera. Aku tau ramai dari korang yang walau tau yang Proton Waja ni agak “kedabak”, tapi oleh kerana sebab-sebab tertentu, korang terpaksa minat juga dengan Proton Waja ni (pelik betul ayat aku ni hehe). Bagi menambahkan lagi kecintaan korang, korang kena la modified sket penampilan Proton Waja korang tu kan, supaya up to the industri automotif punye standard, baru la sedap nak bawa ke mana-mana. Kan? Kat bawah ni ada gambar bagaimana seorang mamat pencinta Proton Waja ni modified keretanya untuk konsep MME R3 tapi bewarna hitam. Jom! P/S: Kereta apa yang keluarkan api? Keretapi. Kereta apa yang membawa jenazah ke kubur? Kereta mayat. Cakap tentang kereta mayat, semua orang yang hidup akan mati. Kenapa kita kejar dunia macam kita akan hidup selama-lamanya?








Sumber: Paultan | Koleksi Gambar Kereta Modified Melayukini.net

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Carian kata kunci paling popular:

  • waja club
  • waja r3
  • gambar kereta waja
  • gambar club kereta waja
  • kereta modified
  • proton waja club
  • proton waja modified
  • waja club malaysia
  • waja cun

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Category: Automotif

About the Author ()

"Bacalah dengan menyebut nama Tuhanmu yang menciptakan." (Surah Al-‘Alaq 96: 1)

Comments (6)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. ammboi says:

    fuh..cun jugak… :)

  2. Emblem Proton kat depan tu tampak cool, melengkung secara 3D..Memang mantap..

  3. Isu Panas says:

    memang cun bhgian dpn…
    blkg x de modi ape2 kan..

  4. tu mmg aku setuju sangat huhu..

  5. wazy says:

    100% mantap ni,banyak kelainan yang dibuat

  6. oo says:

    salam kawan2 kat mn yer nk bikin cantik mcm tu n berapa onkos dia yer nk jadi mcm tu agak nya?? tq