Teka Teki Sengal (Lawak Giler!)

| October 31, 2011
 

1. Kuih ape yang bungkusnya di dalam, isinya di luar?
Kuih salah bikin.

2. Binatang ape power Karate?
Kuda belang.cube kira brape black belt dia ade.

3. Siape yang menemukan dompet kulit?
Yang menemukan dompet kulit tersebut tolong pulangkan kepada saye.

4. Pintu ape yang walaupun dengan 10 org pun tak leh nak tolak?
Pintu yang ade tulis ‘TARIK’

5. Saya ade 3 kepala,4 tangan dan 5 kaki…siapakah saya?
Pembohong…

6. Apa dia ‘Jauh di mata, dekat di hati…’?
Usus

7. Binatang ape yang seluruh anggota tubuhnya kat kepala?
Kutu rambut

8. Nenek sape jalannya meloncat-loncat?
Neneknye si katak

9. Kenapa lelaki jarang kene penyakit anjing gila?
Sbb lelaki ni kan ‘buaya’

10. Ape beza sekretari baik ngan sekretari kurang baik?
Sekretari baik………………’Selamat pagi tuan’
Sekretari kurang baik………..’Dah pagi ni tuan’

11. Ape persamaan Michael Jordan ngan Michael Jackson?
Dua-dua tak kenal korang…hehe

12. Tukang ape yang kalau dipanggil, die menjenguk ke atas?
Tukang gali kubur

13. Nak mencari sikit punye susah, bile dah dapat buang, ape bendanya?
Tahi hidung

14. Ape persamaan kain jemuran ngan telefon?
Dua-dua kalau dah ‘kringgg’ bole diangkat…

15. Knape pokok kelapa kat depan rumah harus ditebang?
Mestilah kene tebang, sape nak cabut pokok kelapa …gile ape…

16. Gajah terbang dengan ape?
Dengan susah payah……


Sumber: Gelihati | Koleksi Lawak Yang Gila Melayukini.net

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Carian kata kunci paling popular:

  • teka teki malaysia
  • koleksi gambar lawak kucing
  • teka teki bongok
  • tekateki lawak 2014
 

Tags: , , , , , , , , , , ,

Category: Komedi

About the Author ()

"Bacalah dengan menyebut nama Tuhanmu yang menciptakan." (Surah Al-‘Alaq 96: 1)

Comments are closed.