Kesan Akibat Di Baham Ikan Pirana (Ngeri!)

| October 24, 2011

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Korang pernah tengok tak mayat mangsa manusia yang pernah dibaham oleh ikan pirana? Memang sangat mengerikan mayat ni di mana abis isi dan organ dalam badan mangsa yang malang tu telah habis dimakan. Sebahagian dari tulang belulang pun turut hancur. Jom kita tengok gambar-gambar luar biasa mangsa yang telah dimakan oleh ikan pirana. Jangan tengok kalau tak tahan ye sebab sangat mengerikan. P/S: Dalam kubur kelak, orang yang tidak solat akan direjam oleh ular yang sangat besar dan setiap kali rejaman akan membawa orang itu ke tanah lebih dari 7 lapisan. Tak dapat nak digambarkan azab tu tetapi yang pasti, apa yang perlu kita ketahui ialah azab bagi orang yang meninggalkan solat itu amatlah berat. Tu baru kat kubur, belum kat akhirat lagi.









Sumber: Gempak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Carian kata kunci paling popular:

  • ikan pirana
  • foto orang dimakan ikan piranha
  • 1 Akibat Di Baham Ikan Piranha ( 8 Gambar
  • akibat kesan dibaham ikan piranha
  • orang kena makan ikan piranha

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , ,

Category: Luar Biasa dan Pelik

About the Author ()

"Bacalah dengan menyebut nama Tuhanmu yang menciptakan." (Surah Al-‘Alaq 96: 1)

Comments (11)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. Dwen Rasid says:

    Mak aiiieetttt… betul ke ni kena makan dengan iklan pirana

  2. Agak-agaknya la..mungkin kena makan dengan ikan-ikan lain juga…

  3. cik keju says:

    ikan tu kecik je tp selera besar bebebor huhu..

  4. farid aizat says:

    ikan pirhana memang bahaya..

  5. aishah nor says:

    Marshaallah itu suku bdan aja dia bham,tpi ttap ngeri doh!!

  6. Ignore says:

    yups btol la ni… bile tgok kat discovery balik… diorg tangkap ikan pirana ni buat kajian… mmg bahaye la kot.. sbb baru je nak pegang kepala ikan tu dh ikan tu sambar tgn orng tu.. mmg teruk kene la org tu.. huhu

  7. Alya Khalisah says:

    Bagus gigi org ni putih ! :D

  8. faisal says:

    gile la….mujo kat malaysia x de ikan ni

  9. Fauzan HaiZz says:

    lawa gigi

  10. Roms says:

    gmbar ikan tengah2 tu ada la rupa ikan pirana, tapi 2 ikan lagi tu macam bukan ikan pirana je.