Gambar Tsunami Luar Biasa di Langit

| August 5, 2011

Melayukini.net – Siapa kata kejadian tsunami tak boleh terjadi di langit? Jom tengok gambar aneh tsunami yang sangat jarang berlaku di langit ini. Chop chop chop, apa itu tsunami bro? Bagi yang tak tahu, tsunami menerangkan satu siri ombak lautan yang panjang yang terbentuk selepas sejumlah isipadu air dipindahkan secara tiba-tiba. Apa pendapat korang kalau berlaku di langit macam gambar di bawah ni? Macam tak kena la pulak kan hehe…Tapi gambar kat bawah ni betul-betul macam tsunami, cuma berlaku di langit je. P/S: Dalam bulan Ramadhan, pintu-pintu syurga akan terbuka, dan pintu-pintu neraka akan ditutup. Selalulah berdoa kepada Allah supaya masukkan kita ke dalam syurga dan jauhkan kita dari neraka. Lebih kurang gini bunyinye…”Allahumma inna nas aluka ridha ka wal jannah, wa nauzubika min sahotika wan nar…..”

Tsunami di Langit

Sumber gambar: Imgur.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Carian kata kunci paling popular:

  • gambar tsunami
  • gambar sunami
  • allahumma inna nas aluka ridha
  • gambar aneh sunami
  • GAMBAR GAMBAR LUARBIASA
  • gambartsunami

Tags: , , , , , , , , , , , , ,

Category: Luar Biasa dan Pelik

About the Author ()

"Bacalah dengan menyebut nama Tuhanmu yang menciptakan." (Surah Al-‘Alaq 96: 1)

Comments (4)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. SubhanalLah.. Maha Suci Engkau yang Maha Berkuasa melakukan apa sahaja…

    [WORDPRESS HASHCASH] The poster sent us ’0 which is not a hashcash value.

  2. Pahala bagi sesiapa yang berfikir tentang kebesaran Allah. InsyaAllah…

    [WORDPRESS HASHCASH] The poster sent us ’0 which is not a hashcash value.

  3. Sharel says:

    Kepanapa perlu bahasa kan Ombak tu tsunami?

  4. sebab dia bergulung2 dan bersaiz raksasa..So bukan ombak..