Bagaimana Cara Mudah Buang Virus Komputer

| May 22, 2011

Aku tau ramai yang mencari-cari cara yang paling efektif untung buang virus yang amat banyak dalam komputer atau laptop Ferrari korang. Yelah, sebab-sebab virus ni telah melambatkan proses komputer korang dan mengganggu banyak kerja harian korang. Aku tau juga korang dah banyak kali guna perisian-perisian anti-virus seperti Avast la, Kaspersky la, Norton la, Symantec la, dan macam-macam lagi. Tapi masalah virus komputer masih lagi tak selesai. Makin teruk ada la. Jadi, aku nak bantu korang. Tapi sebelum tu, korang kena pastikan korang ada bekalan air yang banyak di rumah dan korang pandai untuk membuka komputer atau laptop korang. Itu je, sangat mudah dan simple. Ko gi tengok gambar bawah ni untuk mengetahui caranya. Selamat mencuba! P/S: Jangan membazir air, membazir tu amalan syaitan tau.

Cara alternative untuk hilangkan virus komputerJangan marah. Ni hanya lawak jenaka je

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tags: , , , , , , ,

Category: Komedi, Komputer

About the Author ()

"Bacalah dengan menyebut nama Tuhanmu yang menciptakan." (Surah Al-‘Alaq 96: 1)

Comments are closed.