Menangkap Gambar Kelawar Terbang

| October 13, 2009

Apabila aku melihat gambar di atas yang difotografikan dari pakar fotografi luar negara, “Subhanallah, Maha Suci Allah, sungguh cantik sekali gambar kelawar ini”. Teringat aku tentang satu ayat al-Quran dalam surah al-Mulk mengatakan lebih kurang tidakkah kamu ni memerhatikan burung-burung yang berterbangan di langit mengibaskan sayap dan kalau bukan kuasa Allah, sudah tentu burung itu akan jatuh. Lebih kurang macam tu lah, kalau nak baca dengan terperinci, pergilah buka kitab tafsir ya. Anda nak tahu tak bagaimana gambar ini boleh diambil. Bukan senang macam ABC. Cuba lihat gambar di bawah pulak. Hehe. Sekarang baru anda tahu bukan semua benda mudah ya. Untuk pesanan diri sendiri, marilah kita sama-sama belajar. Bak kata orang putih, everything comes with a price. :)

Sumber: Agimia Dot Com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Carian kata kunci paling popular:

  • gambar kelawar

Tags: , , , , , ,

Category: Karya Kreatif

About the Author ()

"Bacalah dengan menyebut nama Tuhanmu yang menciptakan." (Surah Al-‘Alaq 96: 1)

Comments (3)

Trackback URL | Comments RSS Feed

Sites That Link to this Post

  1. luar negara | March 5, 2010
  2. sekolah teknik malaysia | March 31, 2010
  1. online says:

    mengapa tidak:)

    [WORDPRESS HASHCASH] The poster sent us ‘0 which is not a hashcash value.